diumenge, 20 de juliol del 2014

LLEGIR ÉS INTERESSANT

Hola! Som el Talha i la Carlota. Ara us explicarem una miqueta qui som. Som nens de tercer de Terra i ens agrada molt llegir. Hem llegit uns llibres que ens han agradat molt i el dos en volem recomenar un.

L'assassinat a la torre Eiffel, de l'autor Sir Steve Stevenson, els dibuixos de Stefano Turconi i de l'editorial La Galera.



Aquest llibre m'ha agradat perquè m'agraden els assassinats i les històries interessants d'aventura i de fantasia. El llibre tracta de que hi ha un assassinat i l'Agatha Mistery i el Larry han de resoldre el cas. 

El personatge que més m'agrada és l'Agatha. Carlota.




Lunch at the Zoo, escrit per Paul Shipton i il·lustrat per Martin Fagan, de l'editorial Macmillan. 




Aquest llibre m'ha agradat perquè parla d'un repartidor que dóna l'esmorzar als animals del zoo. Tracta d'aquest senyor que es fa un embolic quan reparteix el menjar als animals i un gos li agafa el seu esmorzar. Al final acaba donant l'esmorzar bé. 

El meu personatge preferit és el repartidor. Talha. 


Esperem que els llegiu i us agradin!
Adéu!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada